ظریف: «تیم ب» از دیپلماسی بیزار و تشنه جنگ است-راهبرد معاصر
اعلام سه روز عزای عمومی در عراق به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان که بود؟ پاسخ تلافی جویانه حزب الله به اسرائیل | شلیک ۴۰ موشک به شهر «الصفد» واکنش فوری رویترز به ادعای ترور سید حسن نصرالله الجزیره: ۳۰۰ نفر در انفجار امروز بیروت شهید شده اند آماده باش سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی در سراسر جهان سخنگوی وزارت امور خارجه: آمریکا هم باید پاسخگوی جنایت رژیم صهیونیستی در بیروت باشد نتانیاهو سفرش به نیویورک را ناتمام گذاشت بیانیه سفارت ایران در بیروت در پی حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی حملات شدید و وحشیانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت ادعای رژیم صهیونیستی درباره حمله به مقر اصلی حزب الله در بیروت جوسازی و اظهارات جنگ‌افروزانه نتانیاهو در تریبون سازمان ملل واشنگتن پست: اسرائیل ادوات نظامی را به مرز لبنان منتقل کرده است هشدار رژیم اشغالگر به صهیونیست‌ها درباره سفر به ۱۵ کشور بیانیه نیرو‌های مسلح یمن درباره حملات موشکی و پهپادی به تل‌آویو و عسقلان

ظریف: «تیم ب» از دیپلماسی بیزار و تشنه جنگ است

وزیر امور خارجه ایران در پیامی در توئیتر هشدار داد که «تیم ب» که شامل نخست وزیر رژیم صهیونیستی، مشاور امنیت ملی آمریکا، ولیعهد امارات و ولیعهد عربستان سعودی می‌شود، از دیپلماسی بیزار و تشنه جنگ است.
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۳ - ۰۴ تير ۱۳۹۸ - 2019 June 25
کد خبر: ۱۴۵۲۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران شامگاه دوشنبه طی پیامی در شبکه اجتماعی توئیتر هشدار داد که «تیم ب» (بنیامین نتانیاهو، بولتون، بن زاید و بن سلمان) تشنه جنگ است.

 

وی در این پیام توئیتری نوشت:«دونالد ترامپ صد در صد درست می‌گوید که ارتش ایالات متحده هیچ ربطی به خلیج فارس ندارد. خارج کردن نیروهایش ( از خلیج فارس ) کاملا در راستای منافع ایالات متحده و جهان است. ولی اکنون روشن است که "تیم بی" نگران منافع ایالات متحده نیست؛ آنها از دیپلماسی بیزار و تشنه جنگ هستند.»

 

منبع: تسنیم

کلمات کلیدی: ظریف جنگ
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده